خدمات شرکت, قیمت نهال زیتون

قیمت نهال زیتون

قیمت نهال زیتون

قیمت نهال زیتون | شرکت فنی مهندسی کشاورزی سبز پروران شکوه گلستان (در شمال کشور) در حوزه تولید و تکثیر انبوه نهال زیتون، با فعالیتی بسیار گسترده آماده همکاری با تمامی کشاورزان و علاقمندان به پرورش درختان زیتون در سراسر ایران می باشد.

این شرکت آمادگی دارد با در اختیار گذاشتن نهال های اصلاح شده زیتون از ارقام مناسب اقلیم مورد نظر کشاورزان و ارائه مشاوره های فنی لازم به این عزیزان ، موفقیت آنها را در این امر تضمین نماید. همچنین ، استفاده و پرورش درختان زیتون برای توسعه فضای سبز شرکت ها و شهرداری ها و سایر علاقه مندان به فضای سبز نیز توصیه می شود.

دیر زیستی درخت زیتون با عمری بیش از ۷۰۰ سال و ویژگی ارزشمند همیشه سبز بودن و داشتن تاج و پوششی زیبا و محصولی مغزی ، باعث گردیده تا گزینه بسیار مناسبی برای فضای سبز باشد.

از طرفی پرورش درختان زیتون به منظور فرآوری میوه آن با داشتن توجیه اقتصادی قابل قبول و حمایت ارگان ها و نهاد های ذیربط دولتی و غیر دولتی میتواند ایده بسیار مناسبی با هدف اشتغال جوانان باشد ضمن اینکه اختصاص زمین های مستعد این فعالیت به آنان به همراه حمایت های فنی و مطالعاتی ، پشتوانه بسیار مناسبی برای رشد و موفقیت جوانان این مرز و بوم خواهد بود. 

در صورتی که قصد احداث باغ و پرورش درختان زیتون را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در زیر تصاویر برخی از انوع نهال های زیتون شرکت سبز پروران شکوه گلستان را مشاهده میکنید. برای استعلام قیمت و موجود بودن هریک از نهال های زیر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تصاویر نهال های زیتون شرکت سبز پروران شکوه گلستان


برای استعلام قیمت نهال زیتون ، موجود بودن یا نبودن و یا سفارش انواع نهال زیتون میتوانید با شماره گیری 09127219389 نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.


انواع نهال های زیتون اصلاح شده (محصولات شرکت)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *