تازه های خبری نهالستان, خدمات شرکت

بهترین گونه زیتون چیست؟

بهترین گونه زیتون چیست؟

بهترین گونه زیتون چیست ؟ بهترین رقم زیتون چیست؟ بهترین درخت زیتون کدام است؟ بهترین روغن زیتون کدام است؟ بهترین نوع زیتون کدام گونه است.

اینها سوالاتی هستند که مشتریان ما از ما می‌پرسند. یکی از دغدغه‌های ما حین ارائه مشاوره به مشتریان، این است که بتوانیم مشتری را ترغیب به مطالعه خواص ارقام گوناگون زیتون بکنیم تا در آینده بتواند بهترین نتیجه را از زحمات چندین ساله خود ببرد. انتخاب بهترین گونه زیتون را معمولا میتوان با تعیین چندین معیار قبل از خرید هرگونه نهال زیتون همراه کرد.

برای پرورش درختان زیتون چه معیار هایی باید مد نظر قرار گیرد؟

مشتری برای انتخاب بهترین گونه زیتون ابتدا باید تعیین کند که چه هدفی را دنبال میکند. هدف او از احداث باغ و پرورش درختان زیتون چیست؟ آیا هدف مشتری از پرورش درختان زیتون فقط برای توسعه فضای سبز است؟ آیا هدف او تولید فرآورده های زیتون است؟ آیا هدف او از احداث باغ و پرورش درختان زیتون تولید روغن زیتون است؟ آیا هدف مشتری از پرورش درختان زیتون تامین زیتون مورد نیاز کشور است؟ یا اهداف دیگری را دنبال میکند؟ مشتری چه میزان با اقلیم محیط زیست خود آشناست؟

بهترین گونه زیتون چیست

پس از پاسخ به این سوالات مشتری باید اقلیم و شرایط آب و هوایی منطقه خود را بشناسد. پس از شناخت اقلیم محیط زیست خود، میتواند با مطالعه خواص هر یک از ارقام زیتون، گونه مناسب را با توجه به هدف خود و شرایط آب و هوایی منطقه کشت و ویژگی های گونه مناسب، انتخاب و سپس نسبت به خرید نهال زیتون وپرورش درختان زیتون اقدام نماید.

واقعا بهترین گونه زیتون چیست ؟

اینکه بهترین گونه زیتون چیست را به سادگی نمیتوان تعیین کرد. زیتون ارقام بسیار متعددی دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و مناسب اقلیم خاصی است. برخی از گونه های زیتون مناسب فضای سبز، برخی مناسب فرآوری میوه آن و برخی دیگر مناسب تولید روغن زیتون است. شما پس از پاسخ به سوالات فوق و مطالعه خواص ارقام گوناگون زیتون میتوانید بفهمید که کدام گونه زیتون بهترین است در حالی که بهترین گونه برای شما میتواند بدترین گونه برای یک خریدار دیگر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *